Thursday 13 August 2015

Omnomnom : Cake Handbag Chanel

Assalamualaikum semua!

Last week my brother tunang. Jadi sebelum bertunang tu saya pun busy la mencari kek untuk bagi sebagai hantaran dekat pihak perempuan tu (adik saya lelaki).

Jadi saya pun survey la.. Survey punya survey jumpa satu contact number.. Dia orang area keramat.. Jadi dekat la kalau saya nak ambil kek tu after office hours kan..

Tapi malang nya tempahan dia banyak pula untuk that date.. Tapi yang bagus nya orang tu bagi contact number orang lain yang boleh buat kek macam itu juga.

Saya pun browse through dulu instagram and website dia.. And Alhamdulillah memang impressive la kehalusan pembuatan bag itu..




Haa.. Kemaskan pembuatan dia.. Saya pun ape lagi terus lah contact and Alhamdulillah mereka available untuk menerima tempahan.

Nak contact mereka pun tak susah.. Email sahaja. Nanti mereka akan reply.. Kalau x reply juga esok nya email lagi..haha Insya Allah dia akan reply.

Harga kek ni mereka ambil rm400. Dan pick up di ukay perdana which memang dekat dengan my office. Nanti masa email2 tu diorang akan bagi alamat untuk pick up di mana.

And.. Ta daaaaa..


This is the cake!! Amazing! Cantik sangat.. Tq anissa!

Nak bagi handbag chanel tak mampu.. Kek je la yang mampu bagi..hehe. Memang puas hati sangat dengan service dia.




Jika anda berminat boleh lah membuat tempahan di cupcakes confetti.

Instagram : cupcakesconfetti
Facebook : culcakes confetti by anita masitah 
Blog : cupcakesconfetti.blogspot.com

Itu sahaja untuk kali ini. Daaa~~

2 comments:

  1. 😲😯😰 Mahalnya lh bangat!!
    Bleh dpt 5 kek lain tu

    ReplyDelete
  2. 😲😯😰 Mahalnya lh bangat!!
    Bleh dpt 5 kek lain tu

    ReplyDelete

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...