Monday 19 October 2015

Omnomnom : BadBoys Cook, Oasis, Ara Damansara

Assalamualaikum semua!

Last week n last 2 weeks adalah amat busy.. N selalu ada meeting di Ara Damansara ni. Jadi hari2 cuba kedai lain2 la kan. Mula2 makan di Old Town White Coffee je sebab tau yg tu je kan.. Lepas post di instagram adalah kawan2 cadangkan makan di Bad Boys Cooks.


Makanan dia adalah western food.. Mostly burger. Taste wise sedap.. Portion pon besar. Tapi paling favorite adalah chilli nachos dia.. Memang super duper sedap.

Habis buat kerja saya pun ajak budak ofis pergi sini makan..



Ini nachos dia yang sangat sedap itu..

Interior kedai..


Onion ring yang sedap dan rangup..

Ini catherine and leong..







Ini lah bill nya.. Ini rase nye adalah kedai yang paling murah la dekat area ni.. Yang lain semua mahal.. X mampu hari2 nak makan dekat area ni.. Nasib baik la ofis dekat area biasa2 je..hehe.

Anyway food memang sedap.. Portion pun besar.. Kenyang la makan. Tapi im not sure nak datang lagi ke tak..haha! Sebab macam meragui sikit la kehalalan die sebab ada jual beer dalam tu. Tapi memang ramai je muslim makan dekat situ. Kalau ade sesiapa yang tahu pasal ni ok ke x.. Inform la dekat ruangan comment ya. Tq! Thats all.

-The End-

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...