Thursday 4 August 2016

Atiqah & Atie Last Day Practical

Assalamualaikum semua!

ok frankly speaking saya memang jarang la rapat sangat budak practical dekat office.. its not im rude or apa n tak ada la marah2 diorang pun.. cuma tak pandai kot nak rapat2 sangat..hehe tapi kali ni different sikit.. sebab maybe diorang ni peramah sikit..

Jadi untuk last day mereka kami bawa lah mereka jalan2 sikit.. after working hours.. kami terus ke Tim's Cafe.. which is our favorite place.. n kebetulan mereka juga tidak pernah kesana.. kami pun makan2 lah di situ.. 






Dan tiba2 setelah habis makan.. tiba2 ter-pop up dalam kepala untuk tengok wayang.. jadi kami terus ke Wangsa Walk untuk lihat cerita apa yang available.. dan kebetulan yang paling sesuai dengan timing adalah Lights Out!!! mula2 takut juga la nak tengok.. tapi menarik ok cerita dia! siapa yang belum tengok sila tengok..


ini lah dia atiqah dan atie.. comel kan diorang.. mereka di paksa untuk ambil gambar dengan bekas pop corn yang comel itu oleh along.. haha sian diorang kena buli sikit malam tu..

Anyway thanks to both of you sebab sudi practical dekat sini.. semoga dapat habis kan degree with flying colours. ;-)

Daa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...