Thursday 4 August 2016

Flight Murah!!!

Assalamualaikum semua!

Sejak dua menjak ini kan.. flight ticket selalu sangat ada promotion.. jadi saya seperti biasa tidak melepaskan peluang untuk beli beberapa flight ticket antaranya untuk ke Langkawi dan ke Johor.

Kebetulan adek sedang belajar di Johor.. jadi bila cuti selalunya dia akan pulang ke rumah.. jadi instead of dia kena drive sendiri pergi balik Johor - KL.. saya pun decide untuk belikan je terus flight ticket untuk dia. Dan memang la murah sangat2.. biasanya sehala dari Johor ke KL harga flight ticket dalam RM70 sahaja.. murah kan! kalau nak di bandingkan kena drive dari johor ke KL nak kena bayar kos untuk minyak lagi, tol lagi, wear and tear lagi.. banyak tu..

Jadi untuk bulan may, june n july hari tu sahaja.. lebih kurang 2 minggu sekali mesti dia akan naik flight untuk balik rumah dan ke johor.. sangat berbaloi.. tak lah sepenat kena drive sendiri kan.. orang selalu kata 'Eh.. dia ni naik kapal terbang macam naik bas je kan'.. adek pun jawab la 'A'ah.. betul la tu.. adek memang naik bas pun..airBUS kan'.. hehe..

Jadi sebelum anda beli ticket bus ke drive jauh2 ke.. maybe kalau berbaloi la kan.. cek la harga ticket flight dulu.. mana la tahu lagi jimat kan.. masa pun dapat save.. penat pun dapat di kurang kan.. yang mana tidak pernah naik flight maybe sekarang boleh lah cuba naik flight.. sebab kadang2 lagi murah dari ticket bas.. hehe..

Selamat men'search' ticket flight yang murah!

Daaaa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...