Monday 9 July 2018

Sampul Raya Collector

Assalamualaikum Semua!!!

Siapa ada penyakit macam saya??? bila dah kumpul banyak2 sampul duit raya.. jadi sayang pulak nak guna.. last-last masa raya bagi budak2 duit raya tanpa sampul je senang.. hehe..

One of my favorite sampul raya is from fashion valet.. memang cantik2.. lepas tu kualiti kertas dia memang best.. tebal.. tak mudah koyak.


ini lah some of the sampul raya yang saya collect.. yang ni simpan di office.. yang lain2 ada di rumah.. cantik kan!!! (eh.. perasan sendiri pulak.. orang lain tak cakap pun cantik.. hehe)

Anyway siapa macam saya?? meh2 sep satu! / High five!!!

- THE END -

2 comments:

  1. Wah cantiknya...fashion valet tu tak nak jual ke dik..saya ada tapi tak cukup setnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik kan! (excited pulak ade orang cakap cantik jugak.. hehe) buat masa ni tak nak jual lagi.. sorry..;-)

      Delete

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...