Sunday 8 November 2015

Omnomnom : Cendol Wahab

Assalamualikum semua,

Last week saya singgah Makan di cendol wahab.. Orang kata cendol wahab ini famous.. Jadi saya pun Cuba la beli cendol di sana. 


Tempat Nya terletak berhampiran dengan Sri rampai business center. 

Ini rupa internal n exterior kedai cendol wahab ni.

Ini menunya.. Macam2 Ada..

Tapi saya Cuba makan cendol biasa, cendol kacang + jagung Dan cendol pulut.

Rasa cendolnya boleh tahan.. Ok la.. But saya Lagi prefer cendol di Keramat yang bedekatan dengan bangunan Celcom. Tapi siapa yang suka makan di Kedai yang proper.. Sangat sesuai la untuk anda Cuba makan di sini.

Itu sahaja untuk kali ini. Daa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...