Tuesday 10 November 2015

Omnomnom: De Thai, Oasis, Ara Damansara

Assalamualaikum semua!

Last month, ada 1 Minggu tu saya banyak kali sangat pergi meeting n Ada kerja di Oasis ni.. Jadi banyak la kedai2 dekat sana dapat saya explore.. Seperti Old Town White Coffee, Secret Recipe, Gamelan, Bad Boy Cooks Dan Kali Ini adalah De Thai. 

Nama pun dah thai2 kan.. Of course menu nya berasaskan Thai food kan..hehe.. Taste wise memang sedap.. Harga pun boleh tahan mahal.. Tapi portion dia sangat besar.. 1 serving boleh share 2 orang..


Di bawah Ini adalah di antara gambar semasa saya berada Di sana :

Ini menu nya.. Mula2 survey dulu takut kang over budget pulak.. Sebulan la tak makan nanti..hehe.




Ini interior dalam kedai..


Haa Ini my favourite.. Daun pucuk kadok.. Make Sure u try n taste this ya..





Overall saya berpuas hati dengan rasa Dan portion makanan Di kedai Ini. Jadi bagi sesiapa yang ingin kan Thai food yang sedap boleh Cuba untuk makan Di kedai Ini ya.. Saya bagi 8/10 markah untuk kedai Ini..  ;-)

Itu sahaja untuk kali Ini.. Daaa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...