Wednesday 11 November 2015

Omnomnom : Sottozero, Gelato

Assalamualaikum semua!

Hari ini saya Nak tunjuk sikit kedai yang menjual gelato sedap.. 

Ini lah kedai nya.. Sottozero.. Ada halal certificate lagi u.. Jadi makan lah tanpa was-was.. Insya Allah..hehe

Ini menu nya.. Ada pelbagai jenis Perisa gelato dekat sini.. Antaranya chocolate, Oreo , strawberry, kinder buenos, ferrero Roche, etc.. Semua nya sedap2 belaka..




Haaa Ini lah rupa gelato nya.. Menarik kan.. Kalau saya.. Saya lagi prefer gelato Dari ice cream biasa.. Sebab texture nya lagi soft.. Tp Dari segi harga.. Memang ice cream paddle pop lagi murah berganda2 la kan.. Hehe.. Tapi tak apa.. Itu pilihan masing2..


Gelato yang saya beli adalah Oreo cake seperti gambar Di atas, pistachio, kinder bueno Dan ferrero Roche.. Memang sedap sangat.. Kecuali oreo cake ice cream tu.. Haha saya macam tak minat sangat. Yang lain saya bagi 10/10 markah.


Kedai Sottozero gelato Ini terletak berhampiran sahaja dengan Kawasan rumah saya.. Kedai nya Di Alamanda shopping centre.. Jadi siapa yang Nak rasa ke-enakkan gelato Ini boleh lah ke Alamanda untuk mendapatkannya.

Itu sahaja untuk entry Kali Ini. Daaa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...