Saturday 23 January 2016

Mitsui Outlet Store

Assalamualaikum semua!

Last few weeks saya ke Mitsui outlet park.. Alaa yang berdekatan dengan KLIA2 tu.. Alas yang macam ala2 Johore premium outlet tu.. Saje usya sambil Tunggu flight parents saya sampai..



Saya pun memulakan expedition mencari Kedai yang menarik.. Bagi saya Antara kedai yang menarik di sini adalah kedai2 barang sukan seperti Nike, adidas, etc. harga kasutnya memang Boleh tahan murah.

Di bawah ini adalah gambar beberapa kedai yang Ada di Mitsui outlet park ni..














Satu2 Nya Kedai yang saya masuk adalah Kedai dr martens.. Saje nak usya harga dia kan.. N kebetulan mmg kesuntukan masa pun.. Saya smpai sana pun Dah pukul 9.. Jadi Ada masa 1 jam sahaja untuk round2..


Ada banyak Kasut yang sale dia banyak.. Tapi yang sedihnya banyak size Dah habis.. Majority yang pekenan semua Dah habis size.. 




And harga di sini sebenarnya lagi mahal dari flash sale yang saya beli semasa di pavilion hari tu.. Tp Dari tak Ada saya pun pick 1 untuk saya.. Alaa plain black colour jepun..

Kedai pun Dah nak tutup..

Saya pun beli Lah sepasang di sebabkan..

Oleh staff dr martens yang rajin melayan saya walaupun Kedai nak tutup diorang tetap Tunggu sampai saya dapat apa yang saya nak.. Tq so much anda semua yang Ada ketika itu!

Lepas habis shopping..Kedai pun diorang tutup la kan..



Saya pun kembali dengan happy sebab dapat Kasut baru.. Tapi tak berapa happy sebab Kasut tu harganya tak murah sangat pun..

Anyway kesimpulannya shopping dekat sini Boleh tahan la.. Tapi saya lagi suka brand2 yang Ada di Johor premium outlet. Tapi yang ni dekat la dengan KL kan n dekat dengan rumah saya jadi jimat sikit duit minyak Dari nak pergi sampai ke Johor kan. Dari duit minyak n tol pergi ke Johor tu kan di bazirkan.. Baik Lah shopping sini je Boleh dapat sepasang Kasut lagi u..hehe. Tapi kalau saya ok la sebab kampung memang dekat Johor.. Kalau balik kampung memang Akan singgah situ.

Itu sahaja untuk Kali ini.. Jadi jika anda teringin untuk membeli barang yang agak branded dengan harga yang lebih murah .. Boleh Lah ke mitsui outlet park ini.. Insya Allah berbaloi.. Daaa~~


No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...