Monday 29 February 2016

Omnomnom : Tim's Teapot Terrrace, Taman Melawati

Assalamualaikum semua,

Disebab kan dah beberapa kali budak2 ofis beritahu cafe Tim's Teapot Terrace ni best dan sedap.. saya pun apa lagi la kan.. tidak melepaskan peluang juga untuk kesana..


Saya kesana after working hours n after maghrib.. senang la bila dah settle sembahyang kan tak la terkejar2.. n masa datang itu pun dah agak ramai dah datang makan di situ..





 Nampak Sangat menarik kan makanan dia! Ia sememangnya bukan indah khabar dari rupa.. memang betul2 sedap.. masa itu kami ada order Spaghetti meat ball, meat ball 6 pieces, mac n cheese, pie, oreo cheese cake, etc memang semuanya sedap2 belaka..




 Haaa mesti terliur kan tengok..
kedai ini teletak di taman melawati.. berdekatan dengan medan selera melawati yang famous dengan nasi ayam (Dekat kedai hujung di medan selera itu)..
Specific alamat tak ingat..haha.. tapi kalau anda jumpa balai polis taman melawati.. kedai itu terletak di sebelah belakang shoplot balai polis itu..

Terasa lapar la pula bila asyik tengok gambar makanan je kan..hehe 








 Lasagna dia is highly recommended.. suke sangat sebab ada rasa pedas.. hehe.. macam masakan yang dah di melayu or di Malaysia kan sikit.. love it! 


  




























Menarikkan interior kedai ni.. dan makanan pun sedap2 belaka.. harga dia pun reasonable tau.. tak semahal cafe2 lain.. serious tak tipu.. jadi sila lah cuba untuk makan di sini ya.. Selamat Mencuba!!

Daaa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...