Thursday 4 February 2016

Reunion with my BFF

Assalamualaikum semua..

Usually kalau Ada reunion saya Dan kawan2 Akan pilih 1 tempat yang Mudah untuk kawan2 saya yang Dah Ada Anak untuk melepak.. Contoh reunion di rumah kawan2 Dan buat potluck. I have several sets of best friend..haha mengadakan best friend pun ade set2 jugak ke.. Mesti la Ada..

1. Kawan2 Dari sekolah Al-Amin



Di sebabkan masing2 Dah berkerjaya ada yang accountant, Doctor, kerja di oil and gas company and construction company maka masing2 busy la kan.. Jadi if Ada free time Kami Akan sit down together and chit chatting.. Memang best bila dapat ber jumpa.. N rumah yang selalu Jadi mangsa adalah rumah Sarah Aisha.. Haha tq Sarah n husband sudi Bagi Kami duduk di rumah korang.

2. Kawan2 sekolah di Putrajaya 




Yang ini pun sama juga.. Masing2 berkerjaya.. Tapi biasa nya klau ber jumpa Kami Akan ke restaurant Yg tidak ramai orang seperti di Manhattan fish market di Cyberjaya.. Tapi baru2 ini Kami berjumpa di majlis tunang Nani.. 




Tahniah Nani!! Kami Ada 4 orang.. Jadi Nani Lah orang first yang ber tunang n akan Insya Allah kahwin dahulu Dari yang lain. I'm so happy for u.. Bakal berkahwin dengan classmate masa sekolah dulu juga.. Alhamdulillah.


3. Kawan2 Dari UiTM




Baru2 ini Kami ber reunion di Port Dickson! Memang seronok sangat.. Kami Sewa 2 apartment Dan macam2 aktiviti Kami buat.. Seperti masak beramai2.. Mandi laut.. Mandi pool.. Bbq.. Chitchat memang Puas hati lepas la rindu dekat diorang. N bila dekat apartment ni senang sikit.. Bila anak2 menangis yang Ada Anak Boleh masuk bilik n susu kan baby.. Tido kan baby etc.. Memang relax n chill je.











Reunion dekat sini la.. Tanjung tuan beach resort, Port Dickson..Cantik n best kan!!


Siap berpicknic lagi u.. Hehe ini semua idea Siti izyan.. Tapi memang enjoy makan ramai2..








And the best part is semua sangat rajin.. After makan n sebelum makan semua tolong menolong.. Bukan setakat yang perempuan.. Husband diorang pun very helpful.. Tq korang!


Itu Sahaja untuk Kali ini.. Maybe sesiapa yang nak buat reunion Boleh ambil idea tempat2 ini untuk korang buat reunion korang pulak kan.

That's all for today.. Daaa~~



No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...