Saturday 31 December 2016

Thank god! Masih ada lagi manusia yang baik hati di dunia ini!!

Fuhhh...fuhhh (Tiup sawang dekat blog ni..hehe).. *DahLamaTakPostCeritaApaApa*

Assalamualaikum semua!

Ni nak cerita sikit ni..Tadi kebetulan masa nak balik kerja (around 10.30pm).. kereta office mate tak boleh start la pulak kan.. saya pun apa lagi.. konon2 hebat la kan.. minta dia buka boot la bagai.. padahal bila buka tu bukan reti buat pape pun.. haha.. lepas tu nampak ada sorang pak cik ni lalu berdekatan dengan kereta.. jadi saya pun tanya la dekat pak cik tu kot2 dia boleh tolong kan.. tapi dua kali lima sahaja rupanya pak cik tu dengan kami.. haha.. tapi ok juga la sebab dia pun ada tolong tengok-tengok kan juga kereta tu.

Bila pak cik tadi berlalu pergi.. kami pun tercongok aja la di depan kereta tu.. tunggu kot2 ada prince charming yang datang nak membantu kan..haha! Tak lama kemudian ada lagi sebuah kereta parking berhampiran kereta kawan saya tu.. jadi saya pun cuba je la nasib tegur je mamat dua orang tu kan.. anddddd Alhamdulillah! mereka very helpful and tahu macam mana nak selesaikan masalah tu.. rupa2 bateri kereta ning (kwn saya) dah 'kong'.. jadi orang tu tadi cabut bateri kereta saya n try pasang dekat kereta ning.. hidup kan engine and Alhamdulillah berjaya..

Kesian diorang.. nak lemak makan dekat mamak tapi terpaksa tolong kami dulu.. ning ucap terima kasih n nak belanja makan as a token of appreciation.. tapi they refuse to take it.. n berlalu pergi.. WOW! baik kan diorang! cair den di buat nya.. haha.. Anyway to abang2 or adek2 naik kereta BEZZA tu thanks a lot for the help.. we really appreciate it!

*DahKawenKeBelum?KalauBelumKamiNakBerkenalanHaha* *Miang*

Ok. end of story.. Daaa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...