Tuesday 14 July 2015

Explore Kedai : Mr. DIY

Assalamualaikum semua..

Apa khabar hari ini? Harap semua bersabar ya.. Tinggal 7 jam je lagi nak berbuka puasa..hehe.

Ok..kali ni nak cerita sikit tentang kedai yang jual barang2 comel n best dengan harga yang murah. Kedai itu adalah kedai Mr. DIY.

Masa mula2 nampak signboard kedai tu saya ingat kan itu kedai peralatan yang jual spanner, screw, perabut ke.. Sebab gambar or logo dia tu penukul.

Jadi satu hari tu saya nampak Mr.DIY ni di buka di Giant Taman Permata. Alang2 dah sampai giant tu saya pun singgah la Mr.DIY.. Sekali masuk dalam tu tengok ada macam2 barang dia jual.. Seperti peralatan memasak, toiletries, alat tulis, barang permainan dan juga elecrical goods. Best kan! Dan semuanya murah2. 

Tapi jangan lupa test dulu ya kalau anda beli jam ke calculator ke.. Just in case barang tu ada defect or not well functioning.

Baru2 ini antara barang2 yang saya beli adalah:

Ini dia! 'Kinetic' Sand.. Haha murah je ok! Rm9.90 je. Geram punya pasal sampai 3 aku beli hah..hehe.

Tengok la mainan cute ni..harga nya rm1.90 je. Rosak pun x kesah.. Campak je beli baru kan..sebab murah sangat..hehe

Barang perhiasan ni pun antara rm1.50 - rm1.90 teramat sangat lah murah nya! Geram je tengok.



Ada banyak lagi barang saya beli sebenarnya.. Tapi ambil gambar yang ini sahaja. Jadi kalau berminat boleh lah explore sendiri kedai ini. Kalau saya masuk dalam tu sejam tak cukup okeyh! Hehe.

Ok..itu sahaja. Daaa~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...