Saturday 12 September 2015

M Boutique Hotel, Ipoh, Perak

Assalamualaikum semua!

Tup tap tup tap.. Ni dah post yang ke 100!! Wow weee.. Banyak dah rupe nye entry dekat blog ni.. Tak sangka kan.. Sempena post yang ke 100 ni.. Saya nak tunjuk sikit hotel yang bagi saya interior n exterior dia memang cantik and sangat da bomb la orang kata..hehe. Hotel itu adalah M Boutique Hotel Ipoh.

Saya pun 1st time tidur dekat hotel tu. sesaje nak try alang2 dah dekat ipoh kan.

Ini exterior hotel itu di malam hari..

Dan ini ketika di siang hari.. Cantik kan! Nak datang sini sila waze sahaja ya. Insya Allah tak sesat.

Tapi kalau tak nak waze pun tak apa.. Ini la alamat nya.. Selamat mencari! ..hehe

Ini lobby nya..


Waiting area..

Front desk..


Trolley ada kalau banyak barang nak angkat..


Kedai pun ada..

Sambil tunggu2 ambil gambar di sekitar lobby..

And yea! Dah dapat kunci bilik.. Kami ambil family room.. 1 double decker and 1 queen size bed. Harga 1 malam rm500 sahaja. Tapi nanti dia akan ambil deposit rm100. Bila check out kalau semua ok.. Dia akan return balik rm100 tu.

Ini interior dalam bilik.. Dan ini adalah toiletnya.. Cantik kan!!!

Katil mommy n dedek..







Almari yg unik..

Dan ini adalah bilik saya n abang.. Bilik kami comel je..



Safe box pun ada jgak tau..







Di bawah ini adalah gambar facilities yg ada :-






Sesiapa yang suka bersukan.. Gym juga ada di sediakan..




Gambar di bawah ini adalah gambar ketika breakfast:-

Breakfast boleh pilih.. Ada 2 restaurant.. Jadi kami memilih untuk makan di old town..



Ini menu nya.. Boleh pilih satu makanan n satu air sahaja..

Ini pilihan mommy..


Ini pilihan saya..

Ini pilihan abang..

Ini pilihan dedek..

Interior okd town..

Tmpt basuh tangan yang unik.

Setelah kenyang kami ambil lagi gambar di sekitar hotel..




Rehat baca paper..

In all.. Saya sangat berpuas hati dengan service.. Layout hotel.. Design hotel.. Memang unik. Saya bagi 10 markah! Full marks ok! Hehe.. Jadi sesiapa yang ke ipoh jangan lupa untuk cuba duduk di hotel ini ya. Tapi kalau budget anda kurang.. Anda juga boleh cuba untuk tinggal di M Boutique Station 18 yang mana harga nya lebih murah dari M Boutique hotel. Selamat mencuba! Saya nak menikmati bilik hotel balik..hehe.

Daaa~~ 
-The End-

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...