Sunday 6 September 2015

Omnomnom : Roti John Titiwangsa

Assalamualaikum semua!

Petang ni saya lalu di area keramat.. Jadi teringat la satu kedai roti john yang pernah keluar TV. Rancangan ape ye.. Tak ingat la pulak.. Tapi tentang makan2 budget..

Kedai nya terletak di Dato Keramat. Berhampiran dengan balai polis yang dekat dalam cabin je tu n berdekatan dengan area pasar keramat.

Ini rupa kedai nya.. 

Masa ini yang beratur tak ramai sangat.. Tapi yang makan di situ ramai nya.. Lepas tu yang bungkus bukan 1 or 2 je sorang.. Ade yang order sampai 5 - 6.. Banyak kan.. Kalau 4 orang menunggu.. Mau kene tunggu 20 biji baru dapat kan.

Ok ini harga nya.. Yang unik dia ada tuna roti john juga. Harga memang berpatutan.. N roti john itu di beri sekali dengan fries.





Haa tengok tu.. Terliur tak?


Ok memang highly recommended untuk makan di sini BAGI SESIAPA yang BUDGET nya tak berapa nak tinggi.. Harga n rasa nya pun boleh tahan.. portion besar.. Jadi meh2 datang sini panjang kan lagi barisan orang beratur.. Hehe.

-The End-

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...