Thursday 24 December 2015

Business : Tudung Atita Haris

Assalamualaikum semua,

Hari ini saya nak cerita sedikit pengalaman saya start jual Tudung online.. 

Saya memang Dah lama teringin sangat nak buat business.. Tapi tak Tahu apa yang sesuai untuk start a business. Pada mulanya macam2 yang Kami fikir kan.. Antaranya photobooth.. Jual Tudung.. Sewa dulang hantaran.. Jadi photographer.. Etc.

Tapi masa itu kebetulan Atita Haris Ada mengiklankan dia Tengah buka untuk orang jadi stockists nya.. Maka saya pun Cuba Lah nasib.. So text no yang dia bagi.. Orang tu reply back bagi terms and conditions.. Saya tak sangka la pulak boleh tahan besar juga modal nak kena keluarkan untuk menjual tudung. 

Setelah perbincangan di lakukan dengan Adik beradik.. Mereka pun bagi semangat untuk Cuba sahaja.. Maka sekarang saya sudah pun men jadi stockist Atita Haris.

Nak jual Tudung ini tak susah sangat Sebab Atita Haris memang famous di Instagram.. Memandang kan saya memang hanya jual di Instagram.. Penjualan memang boleh tahan.. Untuk orang yg kerja di siang hari Dan malam sahaja boleh layan text customer kan.. Setakat ini Alhamdulillah modal Dah dapat.. Tinggal nak terus kan sampai habis stock la kan..hehe

Anyway.. Mesti Ada yang tertanya2 kan.. Siapa la pulak Minah Atita Haris ni.. Tak kenal pun.. Famous ke? Haha.. Die sebenarnya adalah seorang insta famous.. Ala macam faizdickie n ucop n etc. Atita Haris juga adalah seorang model muslimah. 

Yang depan sekali tu la Atita Haris..

Dia Ada mengeluarkan 2 jenis Tudung..
1) Atiqah - rm49, kain high quality chiffon, bidang 45
2) Sofia - rm35, kain cotton Lycra, bidang 50

Di sebabkan kekurangan wang.. Saya hanya ambil 1 jenis sahaja iaitu Tudung Atiqah.

Di bawah ini adalah Gambar2 Tudung Atiqah:-

















Jika anda berminat boleh Lah visit my Instagram for more information and pictures. Kalau nak tengok banyak gambar2 and feedback Dari customers.. Anda boleh ke #AtitaPrincess di Instagram untuk melihat sendiri customers yang telah beli Dan memakai tudung Atita Haris ini.

Instagram saya : le_barisha

Jangan lupa follow ya..hehe.

Itu sahaja untuk Kali ini.. Daa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...