Sunday 27 December 2015

Omnomnom : ROA Restaurant Shah Alam

Assalamualaikum semua,

Dah lama saya teringin hendak rasa makanan di restaurant ROA. Alaa.. Yang Jovian Mandagie punya tu.. Alaa yang fashion designer tu yang Ada kedai besar di Shah Alam tu. Haa.. Setelah lama mengidam saya pun dapat ke sana..

Haa tu la gambar owner dia..


Ini pula adalah interior dalam Kedai ROA :






It's time to order!!

Ini Lah makanan pilihan Kami.. Haha nasi goreng je pun.. Sebab makanan lauk2 yang Ada macam tak menarik sangat.. Mungkin tak berapa kena dengan vita rasa saya.

Anyway nasi goreng dia Boleh tahan sedap.

In all, Bagi saya interior n exterior Kedai nampak cantik.. Tapi food taste macam biasa sahaja. Siapa yang berminat Boleh la Cuba nanti ya.

The end


No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...