Thursday 24 December 2015

Dr.Martens Sale..

Assalamualaikum semua!

Last few months Dr.Martens di pavilion Ada buat sale.. Memandang kan adek saya tak abes2 dok wirit Dah lama nak beli dr. Martens saya pun go n check it out.. Sebab Klau x sale harga nya mahal gyle nak mati. Tak mampu nak beli.

Jadi saya pon ke sana.. N yes! Sale memang best! Menarik harga yang di tawarkan.. Tapi banyak size Dah habis.. Jadi banyak la yg pekenan tak jadi nak beli..

Ini yang latest design.. Cantik kan!



Ini contoh harga di website dr. Martens 






Akhirnya setelah banyak Cuba Kasut.. Dapat juga satu Kasut yg pekenan di hati .. (Size Kasut saya dengan adek sama.. Jadi senang nak Pilih)



Tadaaa ini Lah Kasut nya.. Harga rm250 after discount.. Murah kan!!!




N Alhamdulillah adek suka dengan Kasut yang saya Pilih tu..



Jadi untuk sesiapa yang kekurangan wang macam saya ni.. Boleh Lah anda bersabar macam saya.. Tunggu Ada flash sale Dari dr. Martens baru Lah Pergi beli. Memang sangat2 berbaloi harga masa sale itu.

Itu sahaja untuk Kali ini. Daaa~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...