Wednesday 13 May 2015

New Addiction!!! (Lagu Humoodalkhudher)

Assalamualaikum semua!!

Saje je nak share.. I have a new addiction..haha vunguks sangat.. tapi I think ramai je rakyat Malaysia especially yang perempuan suke dengar lagu mamat ni Humood Al-Khudher (padahal suke tengok muke die yang comel tu kan..haha ok I admit.. comel kot!!!)..

Video : Humood Al-Khudher - Kun Anta
Source : Instagram

ok dekat atas ni saya selitkan video dia yang comel yang saya ambil dari instagram dia.. and kalau tengok dekat comment instagram dia.. memang di banjiri oleh comment2 budak2 perempuan dari Malaysia..haha.. cakap melayu pulak tu.. macam la dia paham.. anyway memang banyak sangat la comment.. kalau tak percaya sila usya instagram dia.

Andddddd semua lagu yang dia ada di iTunes saya dah beli..haha.. gedik kan!!! well sedap ape suara dia.. i loike.. jadi sesiapa berminat boleh usya iTunes Store untuk purchase lagu dia ya (tolong promote..humood sila bagi commission dekat saya ye..hehe).

Daaa~~~

No comments:

Post a Comment

Angah Bags Collection (Part 2)

Hi Assalamualaikum Semua!! Ini sambungan untuk video review / unboxing bag saya tu .. Hope you enjoy the video.. ;-D Thank you. R...